زمستان

سرگرمی،ورزشی،ادبی،طنز،زندگی نامه ی دانشمندان-اسطوره های ورزشی،اس ام اس،پادشاهان ایران و ...

زمستان

سرگرمی،ورزشی،ادبی،طنز،زندگی نامه ی دانشمندان-اسطوره های ورزشی،اس ام اس،پادشاهان ایران و ...

sms

.یه بغل گل رز با یه جفت مرغ عشق، با یه سبد ستاره،

.

.

.

.میدم بهت ،

.

.

.

ببر سر چهار راه بفروش ، سودش نصف نصف

.سلام نیما جان ، من فردا میام در شرکتت ببینمت. همیشه به یادتم و دوستت دارم.

.

.

.

.

عزیزم وقتی می بینی اس ام اس مال تو نیست تو غلط می کنی اونو تا آخرش می خونی.

جیگر
عسل
خوشگل
نفس
ماه
زندگی،عشقم،
بسه دیگه بهتره از جلواینه برم کنار

 

 

ه یه ترکه می گن چرا میری سربازی ، میگه والا فقط به خاطر مرخصی هاش

 

 

 

تو که از کوچه ی مشتاق دلم میگذری
.
.
کوچه بن بست است باید دور بزنی 

 

 

ترکه میره خارج میگن اسمت چیه میگه: Power God New Day میگن فارسی بگو میگه: قدرت ا... نوروزی

 

 

 

ترکه میره بنگاه معاملات ملکی. بهش میگن ما یه خونه داریم کنار راه آهنه سر و صداش زیاده ولی بعد از یه هفته عادت میکنی.ترکه میگه ایرادی نداره! این یه هفته رو میرم خونه ی داداشم .

 

 

 

 

دولت برای پنجاه هزارمین بار به هم وطنان عزیز لری اعلام کرد: که نمی توان با کارت سوخت ، تلفن زد.

 

 

 

اتل متل یه مورچه / قدم می زد تو کوچه
اومد یه کفش ولگرد / پای اونو لگد کرد
مورچه پاشکسته/ راه نمی ره نشسته
با برگی پاشو بسته / نمی تونه کار کنه
دونه هارو بار کنه / تو لونه انبار کنه
مورچه جونم تو ماهی / عیب نداره سیاهی / خوب بشه پات الهی

آفرین کوچولو اینو حفظ کن فردا ازت می پرسم

 

 

 

                                                                                   !#$#%&&*؟؟}{?إؤی?ّ ?ّإأیةُؤّإ<؛ـإآ?،؛[?$ٌ,إ .ئ.|:إء ـإ?ُ$أ آ?آـ
ها نتونستی بخونی نه؟؟ این جدید ترین کتیبه ای که از مقبره داریوش بدست اومده و روش نوشته: انرژی هسته ای حق مسلم ماست.

 

 

 

خدا پول خواستم، بانک داد، درخت خواستم، جنگل داد، اتاق خواستم، خونه داد، حالا میترسم ازش تو رو بخوام یه گله گوسفند بده



این اس ام اس ورزشیه

برو پائین
.
.
.
.
.
.

برو بالا !

 

            خواستم یه اس ام اس توپ برات بفرستم ، وسط راه منفجر شد

همه فهمیدن دوستت دارم  . . . !

بیچاره سنگی که از دست کودک به سوی

 پرنده ها پرتاب میشود. مانده دل کودک را بشکند یا دل پرنده را...

سلام گوگولی مگولی !

سلام نون تنوری! سلام کتری و قوری!

سلام پری و هوری! سلام پیرهن توری!

تو که سنگ صبوری! کریستال و بلوری !

فدات بشم چه جوری‌!؟

 

هر وقت تونستی دریا رو آسفالت کنی

 اونوقت با اس ام اس های من سر کار نمیری

غضنفر باباش میمیره بهش میگن مراسم نمیگیری؟

میگه نه به جاش میریم مشهد

 

و که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد

 حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد

سخه جدید آموزش رد شدن ازخیابان به کودکان :

اول به سمت چپ که محل عبور ماشینهاست نگاه میکنیم

بعد به سمت راست که محل عبور موتورهاست نگاه میکنم

بعد به سمت بالا نگاه میکنیم که محل سقوط هواپیماست

سپس با روحی سرشار و قلبی مطمئن پا به خیابان می گذاریم

 

 

                 تهدید آمیز ترین sms سال بند شلوارتم رفیق ولم کنی آبرتو میبرم .

 

 

                 ا سلام اینجا تهران است. ساعت ۳ بامداد … صدای مردم آزار

 

 

                شرکت ال جی شما را به ادامه خواب دعوت می کند…!!

 

 

 

اگه میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده

پیش خودت میگفتی:

وااااااااااااااااااااااااای چقدر دلش برام تنگ شده

 

\/\/
(='o'=)
 (")(")

من پیشی ملوسم ، اومدم تو رو ببوسم .

 

اگه تونستی شصت پات رو تو دماغت بکنی، یا تونستی با دنده عقب جلو بری، یا اینکه ایستاده بدویی...
.
.
.
اون موقع می تونی بگی من با اس ام اس سر کار نمی رم!

 

 

سلام

.

.

.

.

چیه؟

.

.

.

.

چه خبرته ؟ جنبه نداری بت سلام کنن

زود راه می افتی دنبال آدم

عشق تو آتش زد بر خرمنم
وای خرمنم
وای خرمنم
.
.
.
.
خب بسه- خریت شما تایید میشود !

 

 

خدایا گشته ام از زندگی سیر /

که نرخ کادوی زن شد نفس گیر


چرا در روز زن پول و زر و سیم /

ولی روز پدر شورت و عرق گیر؟!!!

 

 

میدونی ( بنی ادم اعضای یکدیگرند یعنی چه؟یعنی مثلا توجیگر منی!

 

 

اتل متل ستاره ، گلم دوستم نداره ، نه اس ام اس نه یک زنگ ، دلم براش شده تنگ



 اگر ده تا گل گرفتی دستت و رفتی جلوی آینه و 11 تا گل قشنگ دیدی اصلاً تعجّب نکن! این نشون میده هم کوری ، هم خنگی و هم دچار توهم شدی!

 

 

ام........ام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه گفت : این لطف خدا بود که آمریکا در بازیهای آسیایی حتی یک مدال هم نیاورد!

 

ترکه داشته با خره فوتبال بازی میکرده بهش میگن چرا با خر فوتبال بازی میکنی میگه همچین خرم نیست 2بر 0 جلوست!

 

 

 

ترکه رو برق می گیره مامانش می گه ننه جون ولش نکن همین بود که باباتو کشت


در دنیایی که خندیدن جرم است، نگاه کردن گناه است، بوسیدن ناپاک است، پس چگونه ثابت کنم دوستت دارم؟؟

 

eshgh chist?...3saat negah...3saat khande...3saat safa...3roz ashnayi...3hafte vafadari...3mah bigharari...3sal entezar...30 sal pashimani

 

 

gofti "ey yaar" goftam "zahre maar" , gofti "ey noor" goftam "mordeshoor", gofti "az ghame doorie to bimaaram" goftam "be man che, mage man parastaaram

 

 

·         be ye motaad migan ba 45 o 46 o 48 o 47 jomle besaz ........ mige : chela panje mikeshi , chela shishe mishkani ,chela hashti narahat ,chela haf nemizani !!!!

·         bi to mahtab shabi baz az an koche gozashtam fek nakon yade to bodam kar nadashtam vel migashtam

 

DivOone.
Oghdeyi.
Sar be hava.
Efadeyi.
TarsOo.
Damadami.
As o pas.
Razl.
Az khod Razi.
Mozhek.

Shoke shodi?Hala 8 Harfe avale 8 Kalameye bala ro Kenare Ham Bezar

 

·         se ta chiz hass ke bekhy nakhay miyad soraghet: 1.marg 2.jish 3.sms

To Khari, Sagi, Gavi, Goosfandi,
Meimooni, Bozi, Goosalei ....
.
.
.baraye foroush nadari

 

 

یچاره مردا : وقتی بدنیا میان همه حال مامانشونو میپرسن -

وقتی ازدواج میکنن همه میگن چه عروس قشنگی-

 وقتی میمیرن همه میگن بیچاره زنش

 

 

خوشا آنان که درگهواره مردند که بویى از غم دنیا نبردند

 

 

میگن یه ماه تو آسمون یه فرشته رو زمین.عزیزم خسته نمیشی دو شیفت کار می کنی

ورا از گل نه از گل افریدند/ ز عطر یاس و سنبل افریدند/ نمیدانم تورا با این همه حسن/ چرا این
گونه منگل افریدند؟



در کوچه های عشق دنبال تو می گشتم / حقیقت شب بود ترسیدم و برگشتم!


زاهدا من که خراباتی و مستم
به توچه...
ساغروباده و بد بر سر دستم
به توچه...
تو اگر گوشه محراب نشستی صنمی گفت چرا؟!
من اگر گوشه میخانه نشستم
به توچه...
بغض کن ای دل ای دل
آتش دوزخ اگر قصد تو و ما بکند
توکه خشکی چه به من
من که تر هستم به توچه...

آدم موفق تو زندگیش

بین مشکلات  برای خودش فرصت پیدا میکنه

اما آدم ناموفق

بین فرصتها برای خودش مشکل پیدا می کنه

امید تنها دارایی فقیر است

 

شجاع در زندگی یکبار می میرد و ترسو روزی هزار بار.

صبر کن عشق زمین گیر شود بعد برو....

یا دل از دیده ی تو سیر شود بعد برو....

تو اگر کوچ کنی بغض خدا می شکند...

صبر کن گریه به زنجیر شود بعد برو...


هر چه نور بیشتر باشد سایه عمیق تر است

 

 

دختران روستا به شهر فکر می کنند! دختران شهر در آرزوی روستا می میرند! مردان کوچک به آسایش مردان بزرگ فکر می کنند! مردان بزرگ در آرزوی آرامش مردان کوچک می میرند!! کدامین پل در کجای جهان شکسته است که هیچ کس به خانه اش نمی رسد؟؟



هوا شناسی اعلام کرد : اوه اوه چقدر هوا سرده !!!

 

 

euro news

cnn

ibc

mbc

aljazire

alarabi

shabake khabar

همه اعلام کردن که تو منو خیلی دوست داری !

آره ؟ ؟ ؟ خوب به خودم میگفتی !!!

 

 

اون چیه اولش منم دومش تویی آخرش زبون داره؟ . . . . . . . گل گاو زبون !!!!!!!!

 

 

یه اس ام اس Alo...sal,.,,.k...i,.,.,.c...,r..ba..,M......,p.. شرمنده این اس ام اس انتن نداد وگرنه کلی می خندیدی

 

پسر خوب چگونه پسری است ؟ پسری که اولا دوست دختر نداشته باشه دوما دوست دختر نداشته باشه سوما دوست دختر نداشته باشه چهارما دوست دختر نداشته باشه ... چون دوست دختر بنای اولیه منحرف شدن این گل های پاک و معصوم است

 

بیداری؟
بگیر بخواب
این وقت شب که آدم
SMS چک نمی کنه!

 

 

این علامت حاکم بزرک میتی کمانه ! احترام بزاردید !
تو نمیخواد احترام بذاری تو از خودمونی زمبه !!!

امکانات زندگی در عشایر :
غذا : کشک
یخچال : مشک
حمام : تشت
دستشوئی : دشت !

برای اینکه زیباترین عروس سال شوید ....

اعتماد به نفست منو کشته ! فکر میکنی شوهر گیرت میاد ، عروس میشی !!؟؟

همه شب فکرم این است و همه شب سخنم !

گر روم دیر به منزل ، چه بگویم به زنم !!!


ترکه می گن بابات مرده . میگه نه بابا اصلا امکان نداره .

میگن : والله مرده

ترکه می گه تا حالا اصلا سابقه نداشته !!

یه شب ستاره آرزو ها از آسمون اومد پایین گفت : یه آرزو بکن


هرگز به جزیره آدم خوار ها نزدیک نشو !

آخه تا بیای ثابت کنی ادم نیستی خوردنت !!!

 

 

 

 

 

خبر فوری:هواپیمای تهران – مشهد به سلامت به زمین نشست کارشناسان در حال بررسی علت این حادثه هستند

 

 

 

باغبان در را نبند من فرد گلچین نیستم، من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم

 

 

 

 

               

هزار گل تقدیم به آینه شکسته ای که لبخند تو را هزار بار تکرار می کند.

3081

 

 

به سه چیز تکیه نکن ، غرور، دروغ و عشق.آدم با غرور می تازد،با دروغ می بازد و با عشق می میرد

 

 

 

 

 

قدم تازه ای برداشتن... این چیزی است که مردم بیشتر از آن میترسند." داستایوسکی

 

 

 

 

 

از خدا می خوام توی زندگی موانع رو از سر راهت برداره 
...   
چون خر نمی تونه مثله اسب از روی موانع بپره !!

 

 

 

 

 

 

خروج افغانها از ایران تا 15 دی تمدید شد...بی معرفت بدون خداحافظی نری...!!

 

 

آیا می دانید میزان پاسخ مثبت دختران به بوق زانتیا 60 درصد بیشتر از انواع پژو می باشد؟
روابط عمومی شرکت سایپا!

آدما آدما از جنس برگند . گاهی سبزند ، گاهی پائیزن و زردند . زمستون دیده نمیشن . تابستون سایبون سبزند. آدما خیلی قشنگن . حیف که هر لحظه یه رنگند

 

 

خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من....ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت !

 

 

 

 

بابا 10 مت گرم 
9کرتیم
8تبلکوتیم
7تیر باباتیم
6یشه ماشینتیم 
5نجره خونتیم
4کرتیم
3لول های وجودتیم
2چرختیم
1کم منو دریاب

 

آنکه با زندگی می سازد ، می بازد ، با زندگی نساز ، زندگی را بساز . (زرتشت)

 

آخرین تکه قلبم را به پروانه ای دادم که رنگ پرهایش سوی دیدن را از من گرفت ، به او دادم چون از تمامی چیزهای دور و برم پاکتر بود ، حتی آبی تر از حوض آبی کلبه ی تنهایی ام ...

 

 

دریا هرچه دور شود ساحل باز هم کنار دریا می ماند ، ساحلتم دریای من .

 

 

 

 

 

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.
امروز روز توست… تولدت مبارک.

 

 

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم 
قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم 
قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم.



 





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد